NTL svoje radnike tretira kao potrošni materijal

NTL svoje radnike tretira kao potrošni materijal

Razne priče postoje o NTL-u kao poslodavcu iz noćne more, tj. najgorem poslodavcu. Sve te priče su istinite. Ovo pišem jer više nisam radnik u toj firmi. Radio sam na radnom mjestu vozač teškog teretnog vozila. Što se radi sve unutar firme samo je vrh sante leda, da bi bilo jasno kakvih sve nepravilnosti ima i ajmo reci neprofesionalni odnos šefova prema radnicima, trebalo bi raditi u firmi.

Svako jutro dolazimo u 5, kamioni su natovareni sa 15 ili vise paleta ovisi kako se slaže roba u skladištu. Napomiljem da je prosječna paleta teška od 200 pa cak do 1400 kg, a vozač ne zna kakve su palete dok ne otvori tereni prostor i vidi. Onda ti se smrači kad skuziš sta si dobio - ručno (sve na ruke nosiš sam od kamiona do skladišta).

Da bude jasnije - kamion je tezak 10 tona a još kad se doda min 10 tona robe, a nekad bude i preko 12 tona, (npr. paleta mlijeka je samo 960 kg ili paleta secera itd.). Sam, bez pomoćnika kao idiot istovaraš ne znas kad će te kičma uhvatiti ili nedaj boze slomis nogu.

Neki vozači imaju protekcije kod šefova distribucije (neću imenovati prepoznaju se i ovako u tekstu). Malo ih je potrebno nečim podmiti - suhomesnato, kulen koji, malo ribe a neki i malo koju novčanicu privatno tutnu - i dobiju linije tj. trgovine u koje idu lakše palete koje mogu preko rampe pregurati u skladište. To se stalno ponavlja, iz dana u dan.

Među najtežim linijama je NTL trgovina koja se nalazi na tržnici u Slavonskom brodu. Kamion može stati oko 100 metara od trgovine a vozač sam donijeti robu. Ponekad bude 6-10 i više paleta, bude tu mlijeka, piva, šećera i td. a vozač nema pomoćnika jer ništa nije dao šefovima ispod stola. Slično je i s Kutjevom, Požegom, Osijekom, Erdutom, Bijelim Brdom, Valpovom, Belišćem - ručno se istovara 15-16 paleta. Direktore i ševove ne zanima kako ćeš ti sam istovariti, ali to se mora.

Zna se dogoditi da dođeš nakon završenog posla i onda ti šef kaže da imaš još jednu turu, stisneš zube, odradiš i onda dođeš kući plačući od bolova koji su takvi da ne možeš ujutro ustati.

Razmišljas da ujutro daš otkaz ali vidiš malo djete i ženu i slomi se u tebi sve pa popijes tablete samo da ne boli i ajmo isto opet isto samo druga linija Ima tu i laganih linija ali ne možeš ih dobiti jer posebni vozači imaju tu čast

Ima na tu temu još puno za pisati ali i iz ovog malog dijela se vidi kakav je poslodavac NTL

Plaća eh… da bi imao normalu plaću, moraš dobiti neku stimulaciju i nagrade koje šefovi djele kako im se dopadneš. Netko dobije 1000 kn a neko 200 a taj što dobije 200 kn (pročitaj početak teksta) ubije se od posla, a onaj što mito da ima lakše linije. Pa prekovremenih za mene nema, a za pojedince ima i to ohoooo te im tako bude lijepa placa.

Placa vozača kamiona u NTL-u u Osijeku nije ista kao u NTL-u u Zagrebu. Trebalo bi da svi vozači imaju istu placu, i povisiti plaće u Slavoniji. Ljudi odlaze.

NTL može povisiti plaće ali nece. I tu bi dalo napisati svašta. Vozači u NTL-u su robovi. A ima i par zanimljivih pitanja:

Zašto vozači kamiona u NTL-u u slavoniji ne mogu imati fiksnu neto plaću minimalno 6500?

Gdje su kolegijalni odnosi šefova i vozača?

Zašto umorni vozači, kad dodju s terena na kojem su prebacili preko ruke cca 12 i vise tona robe, jos jednu turu moraju odvesti?

Zašto se forsiraju vozači do krajnjih granica izdržljivosti?

Zašto NTL ne zaposli pomoćnike da olakša vozačima?

Da li je nekome palo napamet od glavešina u Zagrebu da dođu da popričaju sa vozačima, da vide kako im je?

Zasto na te linije ne ide netko od šefova da se osobno uvjere o uvjetima rada na terenu?

Na kraju, nadam se da će se promjeniti nešto ali čisto sumnjam. VOZAČIMA KAMIONA U NTL OSIJEKU dajem podršku …DEČKI DRŽITE SE.